marți, 14 mai 2013

Asteptandu te iar la ceas de seara

Cine esti tu,iubitul meu?
Cine ........ai fost,ce ai fost .....pt mine?

Cum ne au indepartat,cum ne au sabotat iubirea.........
Dar de ce m as plange?
Si cui,acum ,fara de tine?

Cine e vinovat?Iar cei vinovati .                                          
Cat si au asumat din ce au facut?
Cat le a pasat?cat au gandit
sau resimtit din neputintza noastra zilnica ?

Mereu de partea intunecata a baricadei,
ca doi vesnic osanditi,fugari in propria viatza.....

oare totul se intampla cu un scop?oare chiar asa sa fie?

uit mereu ca te am condamnat pe nedrept ca nu m ai vrut langa tine

uit mereu ca nu am inteles cat te au ponegrit pt ca .....ma iubeai....

uit mereu ca ai ales o pe ea si nu pe mine.

cum m ai fortat sa raman in lumea mea ca o cutie de beton ............

mi ai ...furat ultimele scantei de pasiune

cinic..........rece.......neindurator ..dar

atent

sensibil

implicat pana la propria anulare de sine.......

Asa ai fost .........si mereu prezent

Asa ti ai platit datoriile tale neplatibile,fatza de mine.

Cand iti aduc azi ranile in maini ,ca o ofranda...
Cand ti le ofer din brate,ca pe un prunc abia nascut

Simti regrete?pareri de rau ...?

te simt
mereu ......
ca un pumnal infipt in minte......
ca un spectru,

ca un martor mut al

neputintei mele zdrobite

zilnik.....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu