duminică, 15 septembrie 2013

Pain,anger and agony(durere,mînie,suferintza)



Ce folos ca afirmă ca m a iubit dinainte de a ma cunoaste?Daca era ,intr adevar asa,nu ar fi facut ce a facut si oricum ,nu atat cat a facut si nu ASA...........toate au urmele ei lasate,daca e sa fiu dura ,dura dar realista........ale balelor ei ........si daca e sa fiu nu numai realista dar si exacta,si urmele balelor lui ............................frumoasa pereche!!!.......oare de ce nu i am lasat sa ramana impreuna?ca se potriveau ataaaat de bine........
........Ce folos daca "acum"nu l mai regasesc pe "atunci" pentru ca ,intre timp,el a preferat sa continue relatia cu ea?Fara nici un avertisment ,fara sa mi fi spus ceva ,fara sa fi discutat cu mine.......mereu ,de atunci,am fost martora si victima hotararilor luate de el ...numai de el...peste capul meu ,intotdeauna.................eu......eu unde eram?sau unde ar fi trebuit sa fiu pt el?cand el nici macar nu s a obosit sa ma intrebe macar.............eu .....eu a trebuit numai sa ma adaptez,sa asist neputincioasa la urmarile gesturilor lui .....si ce urmari!!!!!..........neputincioasa ca decizie dar fiind nevoita sa lupt din greu ,altfel ,in fiecare zi ............sa sacrific timp,efort,sanatate si ..........putinul care ma lega de el ....si nu  numai atat ............sa sacrific si ce as fi putut avea cu oricare alt barbat ...............in mod serios sau ....oricum altfel ....ca deh,il vroiam inapoi .....................pe EL .............Măria sa ,barbatul.................care,fie vorba intre noi,nici macar acum nu stie sau nu vrea sa aprecieze ce are...........doar pt ca alta,o alta,............o alta oarecare,ca oricare alta.......a fost inainte

si atunci ,intreb .........care mai e rostul?care este pretul sacrificiilor unei femei.........femeie, nu facatura sau zdreanta care numai incaseaza avantaje!!...............care este pretul unei femei azi,in ochii barbatului "EI"?sau a oricarui alt barbat??
Pt ce azi platesc acest pretz?doar pt ca ea,a fost acolo,cum a fost de altfel ,mereu pt ca stia sa fie mereu disponibila?eu fiind nevoita sa mi apar renumele si ....sa mai si muncesc?in timp ce ei erau prea ocupati sa se distreze?
Si tot ea se mira ca azi .....l a pierdut............
desi daca stau sa ma gandesc bine,el si a pierdut .......si sperantza,si incredere si valoarea morala.............expunandu se cu una (sau cu alta,la fel ,inainte....nu era deci o premiera pt el ).....cu care se culca din obligatie...deh,obligatia masculului de a si mentine "SUS'....mandria lui .........devenita apoi din  Obisnuinta  ...placere............halal placere!alimentata din plin cu alcool din plin .....................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu