marți, 29 noiembrie 2011

au fost momente cand....

au fost momente cand as fi lasat totul in urma…doar ca sa fiu cu el…si iubirea noastra
…au fost momente cand ma sufocam de dorul lui…asteptand cu sufletul la gura …intoarcerea lui
…au fost momente cand tanjeam dupa atingerile lui…care ma faceau sa vibrez cu toata fiinta mea
…au fost momente cand visam doar chipul lui  senzual si  masculin …pe care sa-l umplu cu sarutari…
…au fost momente cand ma rusinam de senzualitatea mea… careia stiam ca nu ii rezista…
…au fost momente cand ma simteam vinovata pentru fericirea pe care o traiam…fericirea care credeam ca doar in carti o afli…
…au fost momente cand asteptam sa ma trezesc din visul frumos in care pluteam…doar pentru a ma putea intoarce inapoi in el…
…au fost momente cand imi doream cu toata fiinta mea…sa opresc timpul in loc…sa imortalizez acele clipe de neuitat…
…au fost momente cand plangeam…pentru ca ma coplesea tristetea singuratatii fara el…
…au fost momente de extaz…aducator de sublim absolut…iubire pura…neconditionata…
…au fost momente…cand universul eram doar noi doi…unul pentru celalalt…
…au fost momente cand intensitatea iubirii lui ma speria…dar totodata ma fascina…
…au fost momente…cand stiam ca asemenea trairi nu voi mai gasi niciodata
...tocmai acele momente imi dau azi forta de a merge mai departe,in fiecare zi ,cautand sa i fiu aproape de departe..............


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu