marți, 29 noiembrie 2011

One way road

Ma cutremur cand ma gandesc
Cat de nedrept ai fost...
Cata ura am inghitit de la tine!
Si totul de buna voie                                                        
A fost primit pe cord deschis.                                                
Acum ,totul se va intoarce impotriva ta.
Si stii de ce?
PENTRU CA EU AM HOTARAT ASA .  

Nemilos,crud,orb,surd
Ai aruncat impotriva mea
Toate sagetile inmuiate n venin
Precum si tone intregi de razbunari
Menite sa ma umileasca
Sa ma indurereze
Sa ma faca sa sufar.

De azi ,insa ,stiu ca totul ia sfarsit.
Nu ti mai intorc obrazul
Nu ti mai raspund cu infinita dragoste
Pur si simplu,te voi expulza din mintea,
inima si gandurile mele
De azi ,esti ca si inexistent.
Trebuia s o fac de mult.
Am irosit atata timp,truda,
mila,compasiune
in zadar ...tot n ai inteles!
Si daca nu te as fi avertizat ca
te vei opri cand va fi mult,
Mult prea tarziu!
Regret ca te am iubit,
Regret ca ti am oferit tot
Fara sa cer nimik in schimb .
Nu ai nici o scuza!
Desi n as vrea,stiu
Ca vei regreta tot ce ai facut .
Ai  o vesnicie in fata s o faci!
Eu ..sunt prea puternica
Sa mi plang de mila
Prea puternica sa mai am nevoie de tine
Caci oare nu fara de tine
Mi am cladit zi de zi ,viatza?
Azi sunt in stare sa i te cedez ei
Ea,vesnica prezenta dintre noi....
Sper sa poti sa ti savurezi libertatea!
Eu ...nu te mai retin cu nimik.

Nu de morala aveam nevoie,
Aveam nevoie de un prieten ,
Care sa mi arate cum e cand nu gresesti
Nu de un om fara inima
Sau cu o inima rece ,moarta
Moarta asa cum e amintirea ta pt mine acum ...

Sau cum
Ar trebui
Sa fie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu