sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Cu spatele la zid.

As vrea......sa nu mai am cuvinte
Sa raman brusc muta...
Toata viatza am cautat dreptatea
Am crezut ca ea exista
Si ca ti este facuta cadou
La nastere!!
Cum sa accept azi
Realitatea ca viatza mi a fost
Constant furata??
Toti cei pe care i am iubit
Au trait in  locul meu,
Jefuindu ma de Iubire....
Intai mi au furat visele
Apoi demnitatea
Apoi...au adus disperarea
Umilinta,sa definitiveze opera.
M au tintuit la zidul rusinii ,
Cu argumente nascocite
Dar atent ticluite...
As vrea sa i pot intreba pe toti acum ,
V ati gandit vrreodata la ce simt eu?
Bietele mele nopti petrecute n
Compania propriului delir nu
V au fost de ajuns....
Ati adaugat alte si alte
Catuse
Libertatii mele chinuite
Care n a putut respira
Niciodata fara aparate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu