luni, 30 ianuarie 2012

durere perpetua

Se rasuceste n mine
Durerea de a te stii
Cu altcineva
Abia acum inteleg
Adevarul servit de ceilalti...
Abia acum incep sa inteleg
Complotul pus la cale impotriva mea
Niciodata n am avut noroc
Mereu "binele"mi a fost impus...
DACA ERA ATAT DE EVIDENT,
acest bine futut de altii,
EU DE CE NU L RESIMT CA ATARE?
Stiu ca m ai iubit ,desi m ai tradat ...
Cat urasc ipocrizia criminalilor ce ne  ucid iubirea...
ce e de presupus ca ar trebui sa fac acum?
Sa le aplaud micimea si lasitatea ?
Sa ma circesc in mn ,sa accept latzurile lor
Si prostia si egoismul cu care ma indeparteaza de tine?
destul am acceptat scenariile lor abjecte
destul te am urat,fara sa stiu adevarul ....
iar adevarul e ca m ai tradat,
ca te urasc ,pt asta,
dar ca nu te pot uita!

iar cercul se inchide in fatza mea ,
fara a se fi deschis vreodata..

cat sa mai incerc?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu