marți, 29 ianuarie 2013

Euforie


incredibil sentimentul de libertate...................chiar daca stiu ca euforia mea ,neinsemnata pt altii,nu va dura mult.................asta nu ma impiedica sa mi savurez calm si razvratita senzatia ca nu datorez nimanui nimik ............................ca ,daca te am iubit,a fost pt ca eu am vrut  .........nu m a obligat nimeni ......iar daca am ales sa te inteleg ,sa te pretuiesc ,sa te alint ,sa te repect .............si tu ..........nu prea.....ehm ,cred ....de fapt,sunt sigura .........ca nu eu voi fi cea care va regreta...............sigur,vor fi zile in care ma voi intreba chinuindu ma singura......oare chiar am facut tot ce puteam ?oare chiar nu puteam fi fericiti impreuna?..........chiar cu acest risc,drumul inapoi nu mai pare o solutie..............am incercat tot............euforia din aceasta etapa ma ajuta sa mi dau seama ca eu sunt de vina ca ti am acceptat comportamentul reprobabil ......din comoditate poate,din prea multa naivitate si lipsa de experienta ,din prea multa dorinta de a te  intelege.......realizez ca ,de fapt,n am pierdut decat timp.............

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu