vineri, 2 august 2013

cautam iubirea,dar nu stiam





Cautam iubirea,dar nu stiam ....
Penduland bezmetic
Intre lipsa dragostei ,haos 
Fraze sforaitoare ,indemnuri mobilizatoare....
Asa am crescut,asa am involuat
Cu semetie ,barbateste ..........
.......Te am iubit inca de la prima vedere
si chiar si de la a doua...........
Soarta ne a permis doar atat.....la inceput.
Te am iubit chiar daca uneori tu nu mai crezi....
Te am iubit,uneori,
Cu disperarea celei cu pistolul la tampla.
Uneori,nimeni nu stia ce port in suflet...
Cat am incercat sa topesc acel 
Conglomerat de ura,chin,neputinta
Neincredere si vinovatie..........din tine.
Cat incerc si acum sa ti arat ca suntem 
Hazariti iubirii si nu distrugerii
Cu care ne inconjoara toti ceilalti,
In ura si lasitatea lor..
Te iubesc,am curaj ........si ma tem ...
Am nevoie de tine ,ca de aer,
Chiar daca in jur nu s decat lupi
Gata oricand sa ne sfasie .....
Te iubesc ,am curaj si ma tem ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu