vineri, 17 ianuarie 2014

Picteaza-ma te rog, Iubire.Shanti Nilaya

..

Picteaza-ma din rasarituri;
Rondelul florilor la doi,
Imparte-l tu cand primavara
O curge iarna inspre noi
Si infloresc nebune patimi,
Suave perle-n infinit...
Picteaza-ma cu stele albe
Cand noaptea cade-n rasarit !
De mana ta flamanda, ziua
De ochii tai cei nelumesti,
Picteaza-mi clipa cu porunca
Secunda, cu... de foc povesti,
In care sunt nemuritoare
-cum sa respir daca nu vii!-
In fiecare asteptare
Din vieti trecute, tu, sa-mi fii...
Picteaza-ma cu trup de fata
pe transparentele trairi,
Cand mi te dai si ma iei toata
Prin ce se scrie in priviri,
Si... nu ma mir ca de Iubire
Se umple ,roata calea mea-
Picteaza-ma cu-o amintire
Cu picur dintr-un fulg de nea !
...Ah, cum ma poarta, cum ma poarta
In sali de bal un dans usor!
Si cum din stresini curge Cerul
Cu note do si si bemol
Ca in adanca incordare,
Isi strange norii peste noi:
Picteaza-ma cu-n camp in floare
Si peste ele-un pumn de ploi...
Iti stau in poala-nmarmurita,
Respir culoare si absint...
Picteaza-ma sa-ti fiu iubita
Penson muiat intr-un colind,
Ce-mi plimba peste trup cararea...
Fa-mi chip -oglinda spre tumult-,
Si cu psaltirea imi fa marea
Sa se reverse-n Absolut :
Intotdeauna ma aduna,
Picteaza-mi gandul instelat
Cu ploile sub clar de Luna,
Picteaza ceasul care-a stat
Fixat de El in nemurire...
-Cum ma adii cu mana ta !-
Picteaza-ma te rog, Iubire
Si pana-adorm,... nu inceta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu