sâmbătă, 24 septembrie 2011

Asteptare nesfarsita


In timp ce lumea exterioara
Este sfasiata de zgomote,
Lumea mea se inchide                                                
cu un  tipat.
Nimic inainte,nimic in urma
Doar o imensa
Lehamite de a trai...nu mai strig,
Nu ti mai rostesc numele in noapte…
Oriunde ma aflu
Ochi straini ,voci sparte
Si vesnica ei prezenta intre noi.
Renunt ..sa mai lupt,Sa mai sper
Ca exista ceva frumos si pt mine.
Pare se ca n am stiut
Cum sa te iubesc ,Cum sa traiesc,
Cum sa am sansa mea.
Saltul in gol pare
Cea mai buna solutie acum .
In golul propriei mele existente.
Ce ne a mai ramas?
Ne am jucat aman2 cartile,
Am aruncat in lupta tot arsenalul
De sentimente arse pana la cenusa..
Ne regasim separati
In propria lume,de propria lume.
De propriile rani,care nu se mai inchid.

Nu mai exista iertare,
Ci doar o imensa dorinta de revansa
Venita ca un blestem
Peste sentimente ravasite.
Lacrimi planse,tesute in singuratate,
Lacrimi si regrete…
La ce mai folosesc? si cui?
Tu ramai invaluit in vesnica ta tacere.
Nici nu mai conteaza
Ca eu astept,astept de atata vreme.
Imi traiesc zilele si noptile lungi
Departe de tine,departe de lume.
Oare se va stinge vreodata
Setea ta de revansa??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu