vineri, 16 septembrie 2011

Se poarta cutitele n spate


Imi urez singura"Bine am venit"
Intr o lume"reala"                                              
Cu atat mai reala cu cat
E mai contorsionata de ura si 
Dorinta de revansa .

Tradata simultan de cel pe care
L am iubit
Si de cei in care am crezut...

Ce sa mai fac acum cu
Iubirea ce mi a fost
Refuzata?
Cui s o mai daruiesc ?
In cine sa mai am incredere?


Nu ma consoleaza nici un gand,nici o scuza


Singura mea alinare este timpul

Pt ca timpul vindeca ranile

Si pt ca denunta falsitatea

Minciuna si manipularea .

Facute dintr un interes Meschin .

Imi pare rau ca acum esti prea orbit sa vezi

sau sa ma mai auzi

Iar cand o vei face

                                                    Va fi mult

                                                                                PREA TARZIU..                                                                          







                                                                                          
                                                                              
                                                                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu