joi, 24 mai 2012

Noaptea din zori



Cuvintele mi par zavorate in mine ....
Au adunat in ele toata
Neputinta  si golul lasat
De esecurile  repetate
Cunoscute in lungul drum al
Cautarii  iubirii
...........
   
Dupa Iadul prin care am trecut,
Tot ce faci,ce simti,ce gandesti                                    
Mi se pare atat de neasteptat........
Cuvintele tale imi par balsam pt suflet.
Lasa ma sa le presar
Peste toate ranile facute
De lasitate si rautate ..
Acest suflet al meu ce si gaseste
Pacea,linistea si caldura
Alaturi de sufletul tau.                                  

Pt mine,esti ca o revelatie
Asemeni unui cer instelat
In timpul unei nopti calde
Si adanci de vara.

Desi stiu de acum ,ca
Stelele ce lumineaza n noapte,
Sunt doar iluzii...........
Ce dispar odata cu venirea zorilor.......

Totusi,timpul care a trecut
Sper sa fi risipit  durerea,
Intrebarile si indoielile .....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu