luni, 14 mai 2012

vesnic prometeu

Scrisul mi a ramas
Ultima reduta,
Ultima arma,
Ultimul zid nedaramat
Ridicat in jurul meu
Celelalte ..."fleacuri" ca
Teama   Curajul....
Gelozia   Iubirea,
Invidia    Compasiunea,
Fuga   Lupta,
Somnul  Veghea
S au consumat prin ele insele.

Osciland  permanent
Intre plus si minus...
In cautarea propriului eu




                                                                                     
In marea lupta de a te regasi .,
Am lasat in urma toate
Invelisurile mele inselatoare.

Dragostea este,pare se
Ca o ploaie torentiala                              
Ce te  ajuta sa te redescoperi
Un felinar vesnic arzand in noapte
Ca aceeasi noapte ca prima noastra noapte .......

Dragostea e ca o tortura
Aceeasi dulce tortura de fiecare zi ....
Care,in final,te lasa descoperit
Precum un munte golas in plin viscol,
Ca un  zeu prins in lanturi
Pe stanca rece
Cu inima expusa inaintea cruzimii  vulturilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu