luni, 20 august 2012

Ce folos?


Iubitul meu pierdut,
Daca ne a fost dat vreodata
Sa fim impreuna,
Inteleg acum c a fost
O toana a sortii
Pe care insa nici unul
N a stiut s o pretuiasca.
Desi te am iubit cu toata
Forta pasiunii
Pasiune ce ai irosit o
Cu atata marinimie,
Desi am trecut prin hauri
Si am traversat deserturi
Pt tine
N am putut lupta cu ceea ce
Altii ne au hazarit ...........
Inchisa mereu intre aceeasi pereti
Ai neiubirii,
Lipsita de speranta,
Fara sa ma pot bucura de tine
Si mereu simtind dorul
Si deznadejdea,
Hazarita doar sa infrunt soarta,
Azi inteleg ca lupta asta nu duce
Nicaieri...
Am sa rog luna sa te ierte
Soarele sa ti lumineze pasii
Marea sa te primeasca
Iar iubirea...sa ...te ....uite...
Si ma rog sa pot indura
Lipsa ta din viatza mi
Atat de lipsita de noroc!
Inca te iubesc ...dar
Ce folos??
Sensul sacrificiului meu
Ramane inca nerevelat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu