luni, 20 august 2012

Nadejde inutila




Voi pune capat nadejdii inutile!
Fa la fel....
Voi spune Adio
Promisiunilor desarte,
Umilintei,chinului...
Desi stiu ca m ai iubit
A fost o iubire incompleta
....Atat de incompleta
Completata poate doar
De prezenta celorlalte  femei
Din viatza ta...
Permanent a patra roata ,
Voi intoarce spatele
Suferintei,duplicitatii,
Promiscuitatii,
Ce mi ai oferit o!
N am sa ti mai fiu victima!
N am sa ti mai apar in cale...
Te las in compania indoielii
Ce mi ai oferit o
Cu atata darnicie
Te las sa te intrebi mereu
"Cum ar fi fost daca.........?"
Glasul sangelui a fost mai puternic
Pentru tine....
De ce te as regreta?
Si ce sa regret?                                                          
Cateva clipe de pasiune
Sublima,
Dar trecatoare si iluzorie?
Din lupta ce am purtat o orbeste
N am inteles decat un singur lucru...
Nu m ai pretuit niciodata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu