miercuri, 29 august 2012

Nu pot sa uit

Tacerea mi o aleg ca aliat
Sa vorbeasca ea in locul meu
Raman cu visele tesute n
Singuratate deplina
Realitatea ne desparte
Urzeala sortii e prea
Cruda
Imi toaca marunt
Nervi,sperante
Imi naruie o intreaga lume
Cladita n jurul tau.
Degeaba mai  vorbesc ,
Argumentele mele
Se risipesc neputincioase....
Altcineva se joaca cu viatza mea.
Iar tu esti unul dintre  vinovati,
Tu ai lasat sa se intample
Tu ti ai mascat sentimentele,
Ai jucat un joc absurd
Mereu la limita
Dar ca si cum asta n a fost de ajuns,
Ai aruncat un val de razbunari meschine
Peste tot ce ai facut
Doar pentru ca eu sa sufar
Si sa regret greseala savarsita.
In fiecare zi,incerc
Sa te urasc tot mai mult
Asa ai merita..
Iubirea asta pare sortita
Neantului mai mult decat urii.

Dar eu ...nu te pot  nici macar acum
Uita o singura clipa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu