sâmbătă, 20 octombrie 2012

Arcul frant





Chiar si cand lucrurile merg bine intre noi,
Aman2 stim ca e doar o stare trecatoare....
Taceri ne despart,
Distante,
Raceala si ...timp,
Timpul ce s a strecurat
Ca un sarpe intre noi .
Si totusi,nu pot uita
Felul in care ai plecat
Promisiunea ta cazuta in urma ta..
Ca un alt blestem ....
Oare mereu trebuie sa ma parasesti asa?
Nu pot sa uit expresia din ochii tai
Cand ai realizat ca ne despart
Prea multe neintelegeri.
...Si in felul asta,
.Ai ales sa pleci!!!

Atunci ,ea  a fost din nou mai vie intre noi.
Decat am fost eu vreodata pt tine

Ma intreb si acum .....
Pt ce mi ai luat trairile??
Trecutul,pasiunea ..
De ce ai vrut sa mi suprimi si
Ultima boare de libertate?

Asteptarea mea,suferinta mea
Si au pierdut orice sens pt tine

Tot ceea ce conta ,tot ceea ce exista
Intre noi ,fara de noi ,mai puternic decat noi

Era ...ea .....amintirea ei ,
Certitudinea prezentei ei in viatza ta ,
Urmele trecerii ei prin toti porii tai ,
Prin ochii tai ,prin palmele tale.....

Iar eu ma chinuiam ,
Ma straduiam sa inteleg
Ma torturam si ma intrebam iar
Cum as putea sa uit,sa iert si sa inteleg.
Sa inteleg ca ...
Ai mintit
Ai tradat
Si ca viatza ta
Nu s a oprit niciodata ,de fapt .
Asa cum s a oprit viatza mea.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu