miercuri, 24 octombrie 2012

Triumful binelui .



Incercarea  ta. de a umili..
O port in fiecare coltz al mintii,
Ma urmareste n somn ,
Imi otraveste amintirile.
Imi fierbe n vene
Cand umbra mi se prelinge
La fiecare coltz de strada....
In incercarea de a fugi in  mine insami ...
De amintirea prezentei ei fade,
La fel de fetide ca aroma ce o lasa in urma...
Amintirea femeii vampir
Ce stie doar sa faca rau ,insa
Nu ma poate urmari prea mult...

Ai crezut ca ceea ce spui sau faci
Imi vor sfarama mandria??
Ca faptul ca ai ales o alta
Ce si vinde feminitatea
Contra unor avantaje cert materiale
O,atat de concret materiale!
Imi va distruge increderea in mine?
Asa cum inteleg eu ,
Asa cum stau lucrurile
Voi doi nu aveti decat un troc ......

Oh,iubit cu chip de masca hada ,
Cat de putin ma cunosti...!

Din fericire,exista valori cu mult mai inalte
Decat sexul jalnic ce l prestezi in fiecare noapte
Alaturi de o fiinta ce mi naste cel mult  indiferenta.

Si poate e momentul sa aflii
Ca exista taramuri ce nu le vei atinge niciodata
Cu mintea sau cu orice altceva....
Iar daca azi alegi doar sa te tarasti ,
Si continui sa crezi ca umilinta ta ma
Poate reduce si pe mine la
Nivelul de molusca obosita
La care ascedeti voi doi ....
Nu pot decat sa ti urez
Keep trying!......Spiritual,
Nu ma vei avea
Niciodata
Intotdeauna voi gasi portite de evadare......



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu