duminică, 16 octombrie 2011

De ce?


De ce n am stiut sa ma bucur
De fiecare clipa petrecuta cu tine?
De ce n am stiut sa ti iubesc mai mult
Trupul,mintea,tot ce tinea de tine?
De ce azi ma regasesc
Singura,molfaind in surdina
Toate acele ocazii in care m ai ranit?
De ce azi ma refugiez
In toate acele putine amintiri dulci amarui?
Singurele ce mi au mai ramas
Dintr o viatza irosita ?
De ce si azi iti simt rasuflarea linistita si
Caldura corpului tau intins langa al meu
Intr o dimineatza perpetua ce nu se va sfarsi niciodata,
Cand,inca buimaci de somn
Pastram inchisi in noi
Noaptea dinainte?
De ce am uitat sa te simt,
De ce m am indarjit si eu sa te urasc?
Unde s au dus sarutarile noastre ,
Singurele gesturi dintre noi pt care  azi mai traiesc?
De ce ma intorc mereu in trecut?
De ce nu te pot lasa sa pleci?
De ce simt ca as muri daca te as pierde pt totdeauna?
De ce ramai singura mea sursa de inspiratie pt
Trairile mele tumultoase si contradictorii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu