sâmbătă, 1 octombrie 2011

scrisoare de adio!

Va veni o vreme...si n o mai spun ca pe o amenintare,ci cu multa tristete,ca ceea ce mi ai facut tu mie,a lasat urme in sufletul tau,nu intr al meu.Poti sa ti repeti , ca n am facut nici un sacrificiu pt tine sau ca am facut sacrificii prea mici,minte te cum vrei,nu conteaza,nu mai conteaza!Ai fost totul pt mine,dar voi incerca sa nu te vad asa cum  NU ESTI..Am sa uit ca pe ea ai facut o fericita,ca i ai oferit umarul si inima ,si zile si nopti iar mie doar o gramada de lemne impreuna cu restul sentimentelor de amaraciune si neputinta si ura.
Iar daca ti a placut se te simti puternic,razbunandu te mereu si mereu,fata incetare ,fara sa ti pese de ce simt,de acum victima dispare din peisaj.
Sper ca ea sa te inteleaga cum eu ,pare se ,n am stiut!
Sper sa ti fie mereu alaturi,eu deja nu mai inteleg sa raman aici pt tine...
Sper desi cumva nu sper.pt ca stiu ca nu  va fi asa ,sa ti ofere ea de acum pasiunea cunoscuta alaturi de mine!
Cat despre puterea de a indura,i o doresc ei ....sa fie capabila macar pe sfert .Ea,pare se ,a fost capabila doar sa se bucure de avantaje alaturi de tine!

si sa ma scutesti de atata MINCIUNI.....cu care m ai ametit de cand faci acest joc dublu ....
Acum devine prea tarziu....deja.
N ai cum sa intorci toata nefericirea mea inapoi,toate noptile mele urate si pline de frica de a te fi pierdut ,toate eforturile mele batjocorite,
!N ai cum !

Iti urasc fiecare trasatura,mi e greatza de zambetul tau furat de la ea.........parca afisat special de tine cand stiai cat de mult ma straduiam sa te fac sa zambesti ..........ei i a fost atat de simplu ,eu trebuia sa fac tumbe pt asta..............ochii mei ascund azi prea multa suferinta ....si cred ca esti inconstient sa nu vezi ca venim din lumi diferite............tu ,din cea plina de certitudini si lumina si ...distractie ........eu,exact din polul opus.
si mi pare atat de rau pt sufletul pe care ti l ai prostituat inmiit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu