marți, 11 octombrie 2011

Si tacerea i o arma

Oare nu cand lasam in mod intentionat sa ne scape printre degete ceea ce ne am dorit mai mult ,toate acele lucruri pentru care am luptat pana la disperare,oare nu atunci ne confruntam cel mai mult cu Adevarul?Daca azi nu mai inteleg sa intervin in propria soarta,este strigatul meu de ajutor surd adresat si ridicat impotriva tuturor minciunilor ce s au spus.Eu cred ca adevarul trebuie spus mereu chiar si atunci cand doare .Si daca azi ii las Ei toata puterea,n o fac din teama sau din slabiciune.Stiu ca doar asa vei putea sa ti dai seama de ceea ce ti doresti ..Poate ca plusez,poate ca tu nici nu intelegi motivele mele,dar n as putea proceda altfel Tot ce am avut de spus ,am spus pana acum.Am crezut mereu si cred in libertatea spiritului.Nu cred in manipulare,minciuna sau inducere in eroare.
M ai nedreptatit constant,i ai acordat ei ceea ce ai fi vrut sa mi oferi mie ....Iar azi e mult prea tarziu ......Tot ceea ce ai facut ca gest vis de ea ,pe mine m a desfiintat pas cu pas ....sa nu te miri ca azi nu inteleg sa ti mai fiu aproape ....pot spune ca incerc sa ma razbun ,facandu ti o pe Ea cadou.Si poate asa ti vei da seama de ceea ce ai pierdut..Te a vrut mereu ca pe un trofeu....si mi pare rau sa mi dau seama azi ca nu esti decat o marioneta  ,care a pus mai presus de iubire,iubirea ce ti am oferit o ...orgoliul prostesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu