marți, 10 iulie 2012

In pragul usii



Prima senzatie ce mi ai oferit o
A fost cea legata de
Ochii tai ....verzi .si inselatori
Ca o zi pierduta n .in plina arsita
M au intampinat intrebatori ,
Putin sceptici ,putin ezitanti ...
..........Iar eu....de cand ii asteptam ...

A doua senzatie vizuala primita
A fost cea legata de culoarea
Pielii tale........
De un bronz roscat ce irita
Placut retina si putea trezi
Invidia oricarei femei
As fi vrut sa ti smulg pielea
Fasie cu fasie
Si asta pt ca n ai fost cu mn atunci
Te ai purtat de parca nici nu trecuse
Un an intre timp.
Firesc ,firesc de neatent fata de mine...
Dar atat de tandru in clipele ce au urmat .
Am inregistrat tot pe retina....
Si am incuiat tot inlauntrul meu
Inscris in sange,in nervi ,in piele
Cand am nevoie de tine,
Nu pot decat sa mi amintesc
Cum m ai atins,aprizandu ma
Ca un rug cu flacari mocnite..

Am redevenit a ta inca
De la prima atingere.....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu