sâmbătă, 28 iulie 2012

N am stiut



N am stiut ca ....
Iubirea noastra va pali
Intr o buna zi
N am simtit nici macar ca
Acea zi a venit.
Daca as fi stiut ca atunci
A fost ultima oara cand
Imi era dat sa te vad............
Nici macar "ramas bun"
Nu am stiut sa mi iau
Cum se cuvine...........
Recunosc ca inca doare
Sa te stiu cu ea

Dar cumva,am invatat
Sa negociez cu durerea
Ce mi o oferi ofranda
De fiecare data.
Ceea ce nu ma face ,insa
Sa nu simt lipsa iubirii noastre
Mai putin.
De ce am lasat raceala
Sa intervina intre noi?
Raceala,invidia altora ,invidia mea....
Degeaba las acum regretele
Sa mi intunece sufletul
Nimic nu te mai poate
Intoarce inapoi
Iar eu raman
In urma ta
Prea lipsita de iubirea
Ce o simteam candva
Prea lipsita de noroc
Prea furata de sentimente
Prea inselata
Prea trista
Prea singura....
Mereu insingurata.

Tot ce mai pot face
E sa  visez
La ultimul tau cadou
Ultima  noapte impreuna .........
Careia nu i gasesc ,insa sensul
Orice as face.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu