joi, 26 iulie 2012

Fascinatia binelui

Simt nevoia sa ma dezintegrez in visare..
Sa ma retrag in lumea mea
Ce acum pare sa mi ofere
Ca intotdeauna,
O perspectiva noua,
Unica,calda,protectoare........
Si atat de nuantata
A frumosului.......
Caut sa traiesc prin frumusetea cuvantului
Unicitatea ideii surprinse cu garda jos
A adevarului revelat
Din randurile altora
Si mi aduc aminte
Cum hoinaream printre aceleasi stari
Puternic intelectualizate
Si cand aveam 17
Cand incepeam sa cunosc lumea
Cand abia gustasem din
Tentatia lumii teatrului.........
...

Totul incepe sa se lege

Sfidez prin puritate si iubire tot ce este josnic,animalic si tine de inferior
N am sa mai permit acelora ce frecventeaza promiscuitatea zilnik.
Sa ma aibe de sclava....not anymore
S a terminat cu fascinatia raului.........
                                                                                    Am atatea de oferit.

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu