miercuri, 25 iulie 2012

Tristetea ce mi o oferi



Iar ma aflu in acelasi loc ipotetic,
Unde incep si se sfarsesc toate intalnirile noastre...
In cadrul usii ..
Zona mea incerta.........

Cum de i am lasat sa ne sfasie iubirea
In halul asta?

Cum au putut sa ma tradeze
In halul asta?
Ceea ce am simtit,
Cat am indurat pt tine
N a contat........
A contat doar ce au vrut ei ...........
Mereu doar asta a contat.
Pt ce mai traiesc?
Sa le fac lor mereu pe plac?
Chiar si eu obosesc
In loc gasesc doar un gol imens.
Care n are cum INTELEGE
N are cum SIMTI.


Din nou,ma aflu in acea zona a nimanui......
Chiar daca ei mi l au ales pe.......acela
Pt mn ,tot un strain care vb lucruri de neinteles ramane.

Nu pot iubi cu mintea
Oricata LOGICA aravea.

Si as vrea sa stii ca as alege oricand tristetea ce mi o lasi mereu cadou...in locul oricarei bucurii......fade

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu