luni, 12 noiembrie 2012

Diferentzele care fac diferentza










Era o vreme
Cand luam totul ca atare,
Cand credeam ca totul e
Doar alb sau negru.
Azi ,insa,apreciez altfel
Momentele petrecute impreuna.
Si cu cat mi se servesc
La botu calului,calde doar
Idei preconcepute...
Cu atat mai mult ,eu aleg
Pasiunea resimtita alaturi de tine
SI tot ce mi oferi cu Blandetze
Dar si cu Duritate,uneori.
Din ce in ce mai mult realizez
Ca numai in tine am regasit
Acel unic amestec de
Sensibilitate ascunsa sub o
Masca de Duritate!

Fiecare zi e ca o lectie data
Prejudecatilor,Compromisului
De fatzada....
In fiecare zi te aleg cu bucurie
Tot pe tine ...in ciuda
Presiunilor banalului acerb.

Si poate ca is eu fata mult prea visatoare
Iar tu un rebel certe valentze de
Originalitate...
Dar poate ca tocmai aceste diferentze
Geniale
Ne tin impreuna,
Puternici
In fiecare zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu