joi, 3 octombrie 2013

Iubirea ta...drogul meu necesar

Ca un dependent ce si cauta vena,
Asa atarn  eu de prezenta ta desi subtila,
Totusi teribil de impunatoare si puternica
Niciodata n am avut cu adevarat replica in fata ta
Si uite ...uite acum cum timpul
Mi te rapeste.iremediabil
Si eu ma trezesc imperfecta,
In fatza ta
Si fara a intelege ce se intampla,de fapt.
Niciodata n am stiut sa vad ce se intampla cu adevarat
Decat acum poate
Cand e ........prea tarziu.

Of,iubitul meu ,esenta nestiuta a sufletului meu.........
Cine ma va mai compara cu soarele lui caprui?
Si cine mi va mai rasari dupa umeri?

Imi vine sa mi smulg inima asta inutila din piept
Care n a stiut sa iubeasca,sa te iubeasca
Si s o arunc la caini........macar ar folosi la ceva.

De ce n am stiut sa te iubesc?
De ce nimeni nu mi a spus?
De ce TREBUIE sa fie ASA??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu