vineri, 4 octombrie 2013

I m every woman

Nu credeam ca voi invata vreodata sa nu mai privesc de sus si din afara oamenii ........ca voi reusi sa privesc in ochii altor oameni si sa le observ licarul sperantei dar si al oboselii..........viatza are ,intr adevar multe fatete si multe intelesuri ........

...nu credeam sa mi doresc vreodata sa fiu ca ceilalti ,normala si nu diferita........

..toate astea ti le datorez tie........sacrificiilor tale ......efortului tau..........dorintei tale de a mi arata.........devotamentului tau incredibil de zi cu zi.

In felul asta,m ai adus mai aproape de mine insami,de bunicii mei,de esenta mea..de uman si cald........de copilarie si de copilul din noi.......m ai facut sa vad .........de fapt,m ai fortat sa vad.........lumea din jur asa cum e ................. greselile dar si marile calitati ale parintilor mei...........

mi ai aratat pretul unei clipe dar si al unei vieti ...........cum sa pretuiesc fiecare clipa.............cum sa o traiesc fara sa o risipesc .

                                                      .nimeni,absolut nimeni  n a mai facut asta pt mine.

                                                                                       pana acum .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu