joi, 17 octombrie 2013

De ce n am putut sa ti spun?



De ce n am stiut sa ti spun
Ce ai insemnat pt mine?
Acum stiu ca nu voi mai gasi
Niciodata
Ce am trait alaturi de tine.

Am fost mereu prada sigura
Naivi si inocenti
Prea deschisi in fata celorlalti..
Prea vulnerabili,
Ne am purtat iubirea mereu
La vedere ...........



Ca a fost asa ,nu e de mirare
Cum poti crede ca exista atat de mult rau in altii
Cand tu te stii cu constiinta curata?
Atat de curata..........
Ce nu inteleg eu este
Cum au putut fi atat de cruzi
Incat sa ne fure
Si interzica iubirea..

Ma simt pustiita si furata
De ce aveam mai drag
Mai pretios,mai vital......

Cum de au putut sa si infiga
Atat de adanc
Pumnalul indoielilor
In iubirea noastra ?

Si cum toti ceilalti
Atat de josnici in lasitatea lor
Au acceptat si asistat
La acest troc murdar?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu