miercuri, 5 decembrie 2012

Povestea noastra



Tot ce am trait,
Tot ce traim inca
E numai povestea 
Noastra 
Unica si  irepetabila...
Traita,construita
In ciuda celor 
Ce nu ne au vrut impreuna.

Si cat am luptat 
Fiecare ,separat 
Sau impreuna
Impotriva hatisului ridicat 
In jurul nostru
Menit sa ne scufunde in 
Minciunile lor insinuante
Si .cleioase .

Dar nici greselile mele,
Trecute si rascumparate 
De sacrificii enorme
Nici macar greselile tale
Provocate 
Si repetate la nesfarsit ,parca
Nu au reusit sa incline balantza
In favoarea minciunilor.

Oare nu simti,nu vezi 
Cat de mult te doresc 
Si acum ?
Si  daca pasiunea 
 Inca palpaie intre noi ,
Tot pe tine te vreau in viatza mea.
Tu esti prima mea dragoste,
Singura,ultima 
Si vreau sa stii ca 
Voi lupta pt tine 
Oricat ar trebui 
Si cu oricine.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu