duminică, 9 decembrie 2012

Adanc in acea noapte



Totul era incarcat
De senzualitate si dorinta.
Si un dor imposibil
De descris in cuvinte
In acea noapte
Unica noapte
Noaptea noastra.
Cu toate ca a trecut
Timp de atunci ,
Am inchis in
Fiecare particica
A trupului,
Fiecare fior simtit,
Fiecare clipa ce a trecut
Fara tine..nedrept.
Acum imi pare de neinchipuit
Tot ce am indurat
Doar ca sa te vad,sa te simt...
Te am iubit atat de mult
Cand ma iubeai,
Cand imi dezmierdai trupul
Ce a stiut sa te astepte doar pe tine.
Ai deschis atunci
Un drum nemaideschis
Adanc in mine.
Chiar si rautatile tale
Mi au parut un deliciu
De care nu m as putea
Satura vreodata.
...Momentul nostru
Dainuie suspendat in timp.
Si e incredibil,poate
Dar si acum trezeste n mine
Emotii adanci.
Niciodata nu te am iubit mai mult.
Pt ca mereu te am iubit ....prea mult
Pt cat eram eu obisnuita.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu