joi, 20 septembrie 2012

Urmari ....


Reverberatii adanci........
Gesturi din real,
Rupte din cosmarul ce l traiesc ,
Aparent lipsite de sens,mecanice
Produc in mine mici cataclisme ...
Urmarile gesturilor tale,
Ma urmaresc
Ea a fost mereu langa tine si nu eu
Eu am fost doar un abur fara contur ...
Ea te a sprijinit cand cadeai,
Ei i te ai daruit ...nu mie...
Pielea ei ai atins o ,
Buzele ei..........
De ce ai acceptat acest joc pervers?
N am sa mai ridic
Privirea din pamant.
Niciodata...
Sa stiu ca eu stau aici
Si strig in mine.......
Un gand ma urmareste
Daca si eu mi as  gasi
Refugiul in promiscuu?
Tot ce stiu e ca n as mai putea
Sa te las sa ma atingi......
Nu va mai fi niciodata
La fel.
Ce s a intamplat azi
Schimba tot ce a fost intre noi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu